Täyden tuen paketti
keskitetysti
Kaikkia palveluitamme tukee uuden ajan palvelukeskus ja huippuluokan asiakaspalvelu, joka ratkaisee ongelmasi jo ennen kuin itse niitä huomaat
Sovellustuki- ja ylläpitopalvelumme pitää huolen, että sovelluksesi ovat aina saatavilla, toimivat luotettavasti ja suorituskykyisesti. Omistautuneen 24/7-palvelukeskuksemme ja päivystävän tuen ansiosta voit olla huoletta, tietäen että apu on vain puhelinsoiton päässä.
Haluatko kokeilla Splunkia? Splunk tarjoaa 60 päivän ilmaisen koejakson tuotteen käytölle. Lataa meidän opas, niin pääset helposti alkuun!
Mitä tukea saat Service Centeristä?
Single Point of Contact
Hoidamme kaikki tarpeesi yhden keskitetyn väylän kautta, on kyse sitten tuki- ja ylläpitotehtävistä tai sovellustesi (jatko)kehitykseen liittyvistä asioista, yksinkertaistaen näin prosessejasi ja viestintääsi.
Sovellustuki
Optimoimme pilviympäristö, pidämme järjestelmien/ratkaisujen tietoturvan ajan tasalla, sekä ratkaisemme mahdolliset vikatilanteet nopeasti ennalta määriteltyjen palvelutasojen puitteissa.
Vikailmoitusten käsittely
Kokeneet asiantuntijamme tarjoavat tukea milloin tahansa, varmistaen että kriittiset ongelmat käsitellään heti, kun ne ilmenevät.
Jatkuva testaus
Säännöllinen sovellustestaus ja testiautomaatio takaavat, että järjestelmäsi toimivat keskeytyksettä minimoiden tuotantohäiriöt.
Miksi ottaa tukipalvelu käyttöön WeArelta?
Tehokkuus
Automaatio ja asiantunteva henkilöstömme takaavat nopeat ratkaisut mihin tahansa ongelmiin, minimoimalla häiriöt liiketoiminnassasi.
Ammattitaito
Kokeneen IT-ammattilaistemme tiimi tarjoaa oivaltavia ratkaisuja ja ennakoivaa ylläpitoa, varmistaen että järjestelmäsi eivät vain pysy saatavilla, vaan myös kehittyvät jatkuvasti.
Kumppanuus
Teemme tiivistä yhteistyötä tiimisi kanssa palveluiden hallinnassa strategiasta päivittäiseen toimintaan, varmistaen linjauksen liiketoimintatavoitteidesi kanssa.
Haluatko ottaa yhteyttä?
Onko sinulla tarvetta sovellustuelle?
Ota meihin yhteyttä kuullaksesi Service Centerin mahdollisuuksista.